IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania
dotyczące wadium.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 290,00 PLN
(słownie: dziesięć tysięcy
dwieście dziewięćdziesiąt zł 00/100) przed upływem terminu składania
ofert na całość zamówienia:
Lp. zadanie wadium
1 Zadanie nr 1 10 290,00
2. może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank
Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1033 0018 8007 3520 0010, z
dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu
USK/DZP/PN- 30/2019 - Świadczenie usług pocztowych na rzecz
Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Jana Mikulicza-Radeckiego we
Wrocławiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania
przesyłek pocztowych oraz paczek i ich ewentualnych zwrotów w obrocie
krajowym i zagranicznym
3. skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania
środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w
rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert
(tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin
składania ofert).
4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został
załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej
kopercie, a jego kopia w ofercie.
5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde
pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania
ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty
wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób
nieprawidłowy zostanie odrzucona.
Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady
jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia
należytego wykonania umowy
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czynnik społeczny | 20,00 |
Godziny wykonania usługi | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod
rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej
umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby
niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu
należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru
Wykonawcy chyba, że zachodzi jedna z przesłanek, o których mowa w art.
144 ust.1-1e ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji, gdy:
a) wystąpi siła wyższa, która w bezpośredni sposób wypłynie na
okoliczności realizacji umowy,
b) nastąpi zmiana numerów katalogowych lub nazewnictwa produktów, przy
jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym
podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego.
c) nastąpią zmiany organizacyjne u Zamawiającego, które będą miały wpływ
na realizację umowy (np. łączenie klinik, podział etc.)
4. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały
asortyment nią określony (tj. nie zostanie wykorzystana cała kwota
umowy), a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego,
strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu trwania umowy na okres
do wyczerpania wartości umowy, jednak na okres nie dłuższy niż do czasu
rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego
asortymentu.
5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że
wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może
zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu
publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od
dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku,
wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu
wykonania części umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia okresu obowiązywania
umowy w przypadku wyczerpania wartości umowy.
7. Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany
wynagrodzenia w wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych
w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych, tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie
art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów
kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o
pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania
zamówienia przez wykonawcę
8. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w
życie zmian o których mowa w ust. 7.
9. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 lit. a) wartość netto
wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość
brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
10. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 lit. b) wynagrodzenie
Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy
wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących
zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego
wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od
kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
11. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust. 7 lit. c) wynagrodzenie
Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu
Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu
uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto
wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz
Zamawiającego.
12. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 lit. d) wynagrodzenie
Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu wysokości wpłat do
pracownicznych planów kapitałowych w odniesieniu do osób bezpośrednio
wykonujących przedmiot umowy.
13. Za wyjątkiem sytuacji o której mowa w ust. 7 lit. a), wprowadzenie
zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez
Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych koszów wynikających z
wprowadzenia zmian wraz ze szczegółowym wyliczeniem, o których mowa w
ust. 10, 11 oraz 12.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-03-08, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: